PROJECT FACTS

Vessel:

M/V Lubie

Type:

Bulk carrier, 30000 DWT

IMO:

9441984

 

 

Propulsion Type:

Single screw CPP

Main Engine:

WARTSILA-NSD 6RTA48T-B

Propeller shaft diameter:

Ø 465 mm

Stern tube length:

3734 mm

Aft Bearing seat

Ø547x Ø546x Ø545x 1000 mm

Vessel condition:

Drydock

D/D Location:

Syros S/Y

 

Damage/ problem encountered:

Η I.ΠΑΝΤΑΧΟΣ – Α.ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ Ο.Ε. έλαβε ζήτηση για την πραγματοποίηση του ελέγχου ευθύτητας με το laser και την επιτόπια τόρνευση της ΠΡ χοάνης του αξονικού.

Πιο συγκεκριμένα, η τόρνευση έπρεπε να γίνει λόγω οβαλότητας της υποδοχής και στα 3 step.

Η Εταιρεία μας, ανταποκρίθηκε άμεσα στη ζήτηση και κατόπιν συζήτησης του πλάνου της επισκευής με τον Τεχνικό Αντιπρόσωπο της Εταιρειας, μας ανατέθηκε η πραγματοποίηση της δουλειάς.

Αμέσως ξεκίνησαν οι απαραίτητες προετοίμασιες και μετατροπές για την διεξαγωγή των απαιτούμενων επισκεύωv.

 

Rectification process followed:

Η διαδικασία που ακολουθήθηκε:

  • Έλεγχος ευθύτητας των θέσεων του αξονικού, με το laser.
  • Τοποθέτηση και ευθυγράμμιση του φορητού τόρνου στην ΠΡ χοάνη.
  • Επιτόπια τόρνευση της ΠΡ υποδοχής Φ547x546xΦ545x1000L.
  • Μικρομετρικές μετρήσεις της ΠΡ υποδοχής.

Οι ανωτέρω εργασίες ελέγχου ευθύτητας των θέσεων του αξονικού με το laser & της επιτόπιας τόρνευσης ολοκληρώθηκαν επιτυχώς χάρη :

  • στην χρήση των δικών μας ειδικών εργαλείων,
  • την παροχή τοων δικων μας κοπτικών εργαλείων,
  • την υψηλού επιπέδου τεχνική κατάρτιση και τεχνιγνωσία των τεχνιτών μας.