PROJECT FACTS

Vessel

M/T Minerva Emma

Engine

Mitsui B&W 6S60MC-C (18,395 HP)

Tonnage

107,197 DWT

D/D Location

Besiktas Shipyard, Yalova, Turkey

Reamer bolts holes M/E side [mm]

85 (10 pcs)

Reamer bolts holes propeller side [mm]

80 (10 pcs)

Intermediate shaft Dia X L [mm]

Ø 495 X 8,600

Propeller shaft Dia X L [mm]

Ø 590 X 7,290

 

Η I.ΠΑΝΤΑΧΟΣ – Α.ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ Ο.Ε. έλαβε ζήτηση από την Ναυτιλιακή Εταιρεία MINERVA MARINE για την πραγματοποίηση διαφόρων επιτόπιων τορνεύσεων σχετικά με το αξονικό σύστημα του πλοίου.

Πιο συγκεκριμένα, κατά τον δεξαμενισμό του πλοίου και κατά την εξαγωγή του ενδιάμεσου και του τελικού άξονα, διαπιστώθηκε ότι κάποια από τα μποζόνια του coupler του ενδιάμεσου άξονα με την Κ/Μ δε μπορούσαν να εξαχθούν από το ναυπηγείο με τις κοινές μεθόδους. Σαν αποτέλεσμα, η διαδικαία εξάρμοσης του αξονικού συστήματος έπρεπε να σταματήσει μέχρι να βρεθεί κάποια λύση.

Η Εταιρεία μας, ανταποκρίθηκε άμεσα στη ζήτηση και κατόπιν συζήτησης του πλάνου της επισκευής με τον Τεχνικό Αντιπρόσωπο της Εταιρειας, μας ανατέθηκε η εκτέλεση της δουλειάς.

Αμέσως ξεκίνησαν οι απαραίτητες προετοίμασιες και μετατροπές για την διεξαγωγή των απαιτούμενων επισκεύων. Eπίσης, ξεκινήσε η κατασκευή όλων των βιδών και μποζονιών (oversize) για την πλευρά της Κ/Μ και του Τελικού άξονα στο μηχανουργείο μας, που θα εφαρμόζονταν στις υποδοχές μετά την ολοκλήρωση των επιτόπιων τορνεύσεων.

  • Επιτόπια διάτριση οπών (standard Ø 85 mm) του coupling ενδιάμεσου άξονα με τον στρόφαλο, με χρήση ειδικών ταχυτρύπανων.
  • Επιτόπια τόρνευση των 10 οπών ( Ø85 mm) του coupler του ενδιάμεσου άξονα με το στρόφαλο.
  • Πραγματοποίηση honing για 0.01 mm ακρίβεια.
  • Μικρομετρικός έλεγχος των οπών μετά την επιτόπια τόρνευση και το honing.
  • Επιτόπια τόρνευση των 10 οπών ( Ø80 mm) του coupler του ενδιάμεσου άξονα με τον τελικό άξονα.
  • Πραγματοποίηση honing για 0.01 mm ακρίβεια.
  • Μικρομετρικός έλεγχος των οπών μετά την επιτόπια τόρνευση και το honing.

 

Οι ανωτέρω εργασίες επιτόπιας τόρνευσης, ολοκληρώθηκαν επιτυχώς χάρη

  • στην χρήση του δικού μας, ειδικά σχεδιασμένου εξοπλισμού επιτόπιων τορνεύσεων,
  • στη χρήση δικών μας κοπτικών εργαλείων και
  • στην υψηλή τεχνική κατάρτιση των τεχνιτών μας.